Navigation
Besøgende
» Gæster online: 2

» Brugere online: 0

» Antal brugere: 3
» Nyeste bruger: Skovsgaard
Nyeste artikler
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Glemt kodeord?
"RICARDO-RAPPORTEN"  ER  UTROVÆRDIG    !
DebatKonklusionerne i rapporten,- passer  ikke til  virkeligheden    !

Derimod passer konklusionerne fint med  "klagernes"  ønsker   !

Desværre nævner rapporten  ikke det virkelige "problem",- med et eneste ord   !

OG,- "problemet"  handler på ingen måder om,-  CO2   !


PROBLEMET  ER  FEJLPLACEREDE   "FLÅDER"     !


Der blev handlet i panik,- da man kastede "miljø-kortet"  ind i denne polemik omkring  "return of truck" ! Reaktionen bygger på flere år arbejde med at opbygge "flåder" af lastbiler i andre lande,- end det land ejeren af lastbilerne,- selv er etableret i. Faktisk er der i dag lastbiler,- der aldrig kommer "hjem" til den adresse de er indregistreret på,- hvilket de nu SKAL,- efter teksterne i "Vej-pakken".

Tager man den samlede "Vej-pakke" seriøst,- og efterlever indholdet,- når den med tiden bliver fuldt indfaset,-vil der overhovedet ikke være "problemer" omkring miljøet,- eller CO2.Faktisk vil man til den tid have gennemgået en meget omfattende ændring af "hjemsteder" for flere tusinde lastbiler,- der således ikke bliver sendt ud på lange ture for at komme "hjem". De mange krav og betingelser der i fremtiden vil "slå ned" på de såkaldte "Postkasse Virksomheder" vil helt automatisk fremtrylle nogle store ændringer.

"Ricardo-Rapporten" peger på et øget "udslip" omkring CO2,- men nævner ikke et ord om,- hvordan dette "udslip" fremkommer i virkeligheden. Hvis beregningsgrundlaget bygger på nutidens forhold,- kan påstanden om en øget belastning af miljøet nok forsvares. MEN, - anvender man beregninger med fremtidens virkelighed,- efter at flere suspekte virksomheder har holdt "flyttedag",- vil resultatet fremkomme "omvendt" !

De krav der er indeholdt i  "Vej-pakken",- der omhandler fast personale på virksomhedens adresse,- samt kravet om "P-pladser" til alle virksomhedens lastbiler,- vil garanteret betyde at man vælger at flytte virksomheden tættere på det landområde,- man er aktiv i til hverdag.  Dette betyder faktisk,- at tusinde lastbiler vil blive omregistreret,- og pludselig vil være ejet af "lokale" virksomheder.  Således vil den strækning man skal tilbagelægge,- når chauffører eller lastbiler skal "hjem",- være reduceret betydeligt.

Man fik nogle enorme fordele,- da det blev en kendsgerning over hele EU,- at indholdet i  EU-1072 / 2009,- kunne udskiftes med striber af  "Nationale udgaver".  Det er disse  fordele man mister igen,- med indholdet i  "Vej-pakken",- når den med tiden er fuldt indfaset.  Tænk lidt over,- hvor mange lastbiler der i dag er ejet af virksomheder i et land,- men udelukkende er aktive i andre lande,- og meget ofte  KUN i andre lande.  Reelt set er der medlemslande,- der slet ikke har plads,- eller kørsel,- til det antal lastbiler der er indregistreret i landet.


STÅ  NU  FAST  PÅ  VEJ-PAKKENS  INDHOLD,- - OG  BEHOLD   TROVÆRDIGHEDEN    !
Der er ikke skrevet kommentarer.
Kommentér
Du skal logge ind for at kommentere.
Vurderinger
Vurdering er kun tilgængelig for registrerede brugere.
Vær så venlig at Log ind for at stemme.

Teksten er ikke vurderet.